Aplicația TDec

În data de 07.06.2018, a avut loc o actualizare de securitate la serverul ce găzduiește site-ul nostru, prin care au fost eliminate protocoalele criptografice învechite. Drept urmare, a fost nevoie de actualizarea aplicației TDec pentru a utiliza cel mai recent protocol folosit la conexiunile securizate, respectiv TLS 1.2.

Actualizarea automată la noua versiune nu va funcționa (veți primi mesajul „Conexiunea la serverul de actualizare a eșuat”) și este nevoie să descărcați și instalați manual de la https://www.g7.ro/tdec-download.php . Instalarea peste versiunea veche va păstra toate setările și declarațiile. Prin acestă actualizare, va fi instalat și .NET Framework 4.5.2 (necesar pentru funcționarea TDec), motiv pentru care instalarea va dura puțin mai mult ca de obicei.

Aplicația TDec nu va putea fi instalată pe Windows XP, întrucât acest sistem de operare nu mai beneficiază de actualizări din partea Microsoft încă din data de 08.04.2014 și nu suportă protocolul TLS 1.2.

Aplicația Volt TDec are ca scop asistarea contabililor în procedura de semnare și transmitere online a declarațiilor fiscale în format PDF cu semnătură electronică.

REDUCE CU 97 % timpul necesar transmiterii declarațiilor online deoarece procesează mai multe simultan. Vezi performanțele …
AUTOMAT 100 % = MANUAL 0%
Fără intervenția utilizatorului și fără niciun click: semnează XML/PDF, transmite pe e-guvernare, obține index încărcare, verifică stare, descarcă și tipărește recipisa.
Număr NELIMITAT de firme cu un singur certificat digital emis de oricare furnizor acreditat de ANAF (Alfasign, Certdigital, Certsign, Digisign, Transsped).
Număr NELIMITAT de fișiere (declarații, recipise, SPV) procesate.
Vezi tipurile de declarații …
Funcționează în rețea pe un număr NELIMITAT de computere cu un singur token (toate activitățile sunt transferate automat către computerul ce are tokenul).
Generează Ordine de plată și Foi de vărsământ cu cod de bare, conform declarațiilor unei firme (nu necesită instalarea OPFV de la ANAF).
[NOU] Verifică dacă firmele din D390 sunt înregistrate în VIES; verifică dacă firmele D394 sunt declarate corect (active, înregistrate/neînregistrate în scopuri de TVA, aplică sistemul TVA la încasare/facturare) sau dacă aplică split TVA.
Descarcă, salvează și deschide formularul declarației necompletat în format PDF editabil ( ultima versiune sau perioadă precedentă ).
Tipărește automat denumirea firmelor pe recipise în partea stânga-sus pentru a putea fi ușor îndosariate (recipisele emise de către ANAF, conțin doar CUI-ul).
Import - Export automat date din declarație anterioară editabilă în formular autocompletat editabil.
Descarcă documentele din Spaţiul Privat Virtual și transmite solicitări. Obținere automat de la ANAF formularul 150 necesar pentru depunere declarații.
Toate conexiunile online cu serverele autorității se realizează direct, securizat, iar conținutul declarațiilor nu poate fi accesat decât de către dumneavoastră și autoritate.
Activitatea de procesare a declarațiilor este vizibilă în timp real într-un tabel interactiv ce permite căutare, sortare și generare rapoarte PDF / XLS.
Optimizează setările și rezolvă mesajele „Semnătură nevalidă” sau "Validitate necunoscută" în Adobe Reader 9, 10, 11 sau DC.
Aplicația se actualizează automat prin Internet, inclusiv formularele PDF și DUKIntegrator.
 
Despre proiectul „TDec”

Începând din luna ianuarie 2011 am oferit clienților noștri servicii de consultanță pentru achiziționarea, instalarea și utilizarea semnăturii electronice de la Certsign. Însă, procedura de transmitere prin e-guvernare, oferită de ANAF, era mult prea dificilă pentru contabilii neexperimentați în domeniul Internetului sau experții contabili ce dețin în portofoliu zeci de firme. Acest fapt a determinat creșterea solicitărilor din partea lor și apariția firească a întrebării „Mai simplu nu se poate?”. Așa a apărut ideea de „transmitere automată” și demararea realizării unei aplicații în acest sens.

Prima versiune publică a aplicației a fost lansată în luna mai 2011 și a beneficiat de o dezvoltare continuă. În ianuarie 2014, este utilizată de clienții noștri care transmit declarații pentru un număr de peste 900 firme.

Pentru depunerea clasică a declarațiilor electronice fiscale pe portalul ANAF se acceseaza site-ul www.e-guvernare.ro -> secțiunea Depunere declarații. Verficarea stării declarațiilor se poate urmări în pagina http://www.anaf.ro/StareD112/ Pentru depunerile de declarații electronice, este necesar să completați și transmiteți ultima versiune publicată pe portalul ANAF -> secțiunea Descărcare declarații.

Limitarea răspunderii: Documentul „Termeni și condiții de utilizare a aplicației software TDec” vă este prezentat la instalarea aplicației Volt TDec. Conform acestora, Dezvoltatorul aplicației nu își asumă nici o răspundere în cazul în care portalul ANAF nu funcționează. Conform condițiilor de utilizare a portalului ANAF ( http://www.anaf.ro/reinnoire/ ), nici Administratorul său nu își asumă nici o răspundere în cazul în care portalul nu funcționează. Astfel, dumneavoastră sunteți singurul responsabil pentru netransmiterea la termen a declarațiilor.

Mobil: 0726.337.294
SC VOLT SRL
str. Iederii, nr. 28
Alba Iulia, România